LiseFise - Yes, that´s ME!

Efter middagen!

Kategori: Allmänt


Tog mig tid att göra 2 lasagne 1 till William och en åt mig oxh Sebastian,
det blir ju så att man inte gör det allt för ofta eftersom man just måste göra 2
olika. Men nu blev de en del matlådor också, skönt att ha så det finns till lunch!

Nu blir det Svampbob Fyrkant och sen huset Anubis...Inte för mig alltså,
kidzen tycker de är jätteroligt!
Sen blir det hoppas i säng för guuuuud va båda e trötta...grinar och kliar
sig i ögonen, verkar som om det har blivit sena kvällar i helgen så
dom får ta igen det nu =)
Då är grabbarna pigga inför helgens härliga äventyr!

Jag har snart packat 2 kartonger med en massa saker jag ska ha med mig
till mitt nya place!
Bäst att börja redan för sen börjar jag jobba och då kommer
jag inte alls va lika pigg på kvällarna som jag e nu!
Har blivit ett riktigt kvällsmonster...Grrrr!

Ingen hamster har kommit fram, undra om han någonsin kommer fram??
Det visar sig väl, jag som ställde in nygjord lasagne, man tycker att han borde
reagera...Det har han alltid gjort tidigare!

Kom och tänka på de...Jag slängde en massa tvätt på golvet i tvättstugan
där han gömmer sig, bara han inte krypit in i tvätten som jag har slängt in i
tvättmaskinen...JOBBIGT LÄGE!!

Hur ska jag förklara det för grabbarna i så fall?

Fatta hur rädd jag skulle bli om jag står och hänger upp tvätten
och ut ramlar en död lurvig hamster - USCH!
Jag kommer nog eller jag KOMMER att tvätta om tvätten då!!!!!


Kommentarer

  • charlotte törnblom säger:

    hamstern blir ju ren i alla fall

    2010-03-31 | 21:57:32
  • Lise säger:

    Hahahahaha, ja kanske det men inte speciellt levande!

    2010-04-01 | 09:13:25

Kommentera inlägget här: