LiseFise - Yes, that´s ME!

Eftermiddag...

Kategori: Allmänt


Torkar just nu Sebastians kängor med hårtorken, dom kommer
ju aldrig torka annars, så idag fick han ta fodrade gummistövlarna.
Va också en sväng till skolsköterskan, han ligger jättebra till
i både längd och vikt.
Sen skulle han göra syntestet, han började rabbla upp alla bokstäver
en efter en på alla rader - Jag blev väldigt imponerad av att
han kunde så många bokstäver!!

Packa Packa, vad ska man ha på sig på kryssningen, vilka PROBLEM vi tjejer har!
Eller är ni killar likadana?
Hmmm....?

Spanade in min deklaration också, jag får tillbaka och så gjorde jag
faktiskt avdrag för att jag har åkt bil, bara förra året blev det 940 mil
till jobbet! Puh!

Får väl se om det funkar!

Adios Amigos - Måste kolla till hårtorken så det inte börjar brinna eller nått,
skulle va lite jobbigt mitt i budgivningen! Hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här: