LiseFise - Yes, that´s ME!

Farsta here i come...

Kategori: Allmänt



Japp åkt tunnelbana för första gången på några år,
det gick bra, jag varken snubblade, ramlade eller
gjorde bort mig hahahah
Bra jobbat!

Jag hittade 4 t-shirtar till Sebastian, två nya efter-
längtade Bh:ar till mig, en ny mössa till Sälen,
jag kommer va grymmast i backen!!



Handlade lite till maten i kväll - Hoppas den blir god,
men de e väl klart den blir eftersom det är jag som
ska vara kocken!!
Hotell och Restaurang, där fick man lära sig grejjer-
OJOJOJOJ!!
Kolla på när alla killar i min klass drack kaffe hela tiden,
röra i nån gryta då och då, diska, oj va jag diskade hela
tiden, de va ingen annan som ville göra det!
Men eftersom jag tyckte de va kul så...till slut fick jag en tillsägelse..
Sluta diska hela tiden, grabbarna ska göra nått också!
Jaja, kul att bli "avstängd" från disken...Någon annan
som har blivit de??
Hahahaha...i ettan så hade vi kallkök och så fort våran
lärare gick ut såbredde vi digestivekex med philadelphia-
ost eller stekte färska champinjoner med salt - Det va tider de!!


Back to ja inte fan vet jag men nått hittar jag på!!!



Bye Bye!





Kommentarer

  • mamma säger:

    Hur blev det med Tacogratängen då?

    2010-03-06 | 00:49:24
  • Lise säger:

    De råkade bli hämtad pizza istället...

    Det får bli tacogratäng på söndag så då får du veta resultatet =) Puss

    2010-03-06 | 09:30:42

Kommentera inlägget här: