LiseFise - Yes, that´s ME!

Hemtrippen!

Kategori: Allmänt


HERREGUD DET VA DE VÄRSTA JAG HAR VARIT MED OM!!!!!



Det började med att dom hade gjort fel anvisningar i p-huset,
vi åkte upp för en backe där det va en utgång men den va stängd!!!
SÅKLART!
Och med den backen bakom oss och jag kunde inte vända för så fort jag släppte
bromsen så rullade vi bakåt....åhhhhh
Vi fick till sist rulla neråt...

När vi väl kom ut därifrån så åkte vi mot centralen hållet...

MEN såklart så hade markeringarna på gatan försvunnit så jag hamnar
i bussfilen! och åker efter bussen som svänger in på en bussavsläppningsplats där
bilar INTE får köra!!
PANIK!!!

Jag stannade bredvid bussen i ren panik och såklart står snuten vid det normala
stopljuset....men han passerade som tur va!
Busschauffören vinkade nått så vi åkte där vi också, vi tog ett varv i rondellen uppe
vid klarabergsviadukten innan vi kom ut på rätt väg!!

HERREGUD!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: