LiseFise - Yes, that´s ME!

Herremin gud!

Kategori: Allmänt


Jag tror inte jag haft så här roligt på länge, vi gjorde både dansgolv
och baren osäker!
Förfestade hemma hos Pelle, Jonas Ludde och Thomas kom förbi vid
15 tiden i lördags för att ladda upp!



Sen gick det utför!
Såklart så hamnade jag, jonas och thomas i kontrollen av väskor,
men jag lyckades i ststa sekund gömma min petflaska med vin inne
i jackan =) Smart som man e så funkade det!

Väl ombord blev de en eller va de 2 öl i baren - Minns inte!
Träffade på Jenni och girlsen - Superkul!





Gick och la oss nån gång på natten hahaha!

Söndagen började lugnt, såklart missade vi 1 timme av natten för att
man skulle ställa fram klockan buuuhuuu!
Vi intog buffén kl 13 och sen va det kört!
Ludde Du e fan inte klok nån stans, hahaha!
Gud va jag skrattade, han gick fram och pratade med allt och alla
hela tiden, och vi skrattade och skrattade!

Det blev den ena ölen efter den andra, man måste ju dricka mycket
det ingick ju liksom i priset!

Påvägen ner till hytten hittade vi en kundvagn! Den användes flitigt till
att köra Ludde i...



Vi tog med den av båten också och ingen sa nått, den tillhörde ju faktiskt
taxfreen men skit i det!
Den vickade väl ett antal gånger, alla va väl inte helt nyktra =)





Såg min syster yster i sin bil så jag gjorde en stilfull ENTRÉ! Dök in i bilen
tjoade lite! Det va iallafall uppskattat!

Mot Angelica för att hämta Spendrups och lämna av ciggen! Gumman som inte
kunde följa med så jäkla trist men det blir snart igen!

Hemåt för att fortsätta festa lite, det va bara jag och Ludde som drack lite till!
Pelle och Martin pratade jobb!

SKÅL FÖR EN UNDERBAR HELG!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: