LiseFise - Yes, that´s ME!

Home Sweet Home!

Kategori: Allmänt

Eller inte, usch känns inte nå vidare att va hemma här,
jobbigt att tänka på allt som måste göras!
Bara 1 mån kvar innan jag flyttar, ska bli så kul.
Det första grabbarna frågade mig när jag hämtade dom va - Mamma
när ska vi flytta? Så söta, dom ser verkligen fram emot det!
Ska bli kul att inreda ett nytt rum till dom och en egen lägenhet
till mig,  som jag aldrig haft förut...
Mitt eget lilla krypin!

När allt är klart och fixade blir det en STOR inflyttningsfest och födelsedags-
fest för mig i ett!
Party Party!

Va en sväng till Pia och grabbarna och det tyckte Sebastian och William va
jättekul, dom va ute och cyklade, gjorde gupp och lekte med dom stora
traktorerna!

Full planering inför påsken också! Mycket inplanerat och saker vi ska hitta på!



Glad Påsk i Förväg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: