LiseFise - Yes, that´s ME!

JAAAAAAA!!!!

Kategori: Allmänt




Jaaaa jag har kontaktat den nuvarande hyresgästen för en visning, hoppas
det blir SOON för jag vill inte vänta!!
Vill bara se hur jag occh grabbarna ska få plats och hur vi ska planera
in alla saker =)
Ska bli så kul!

Ett eget boende, en egen lgh det har man ju faktiskt aldrig haft förut,
(inneboende räknas inte)

Måste få in alla djur också, hmmmm hoppas det går med Baltazars
terrarium, VILL INTE göra mig av med honom, sötisen!!

Tänkte jag skulle lägga upp en bild på lgh, men sen kom ju
smarta jag på att den har ju gått ut så bilderna ligger inte kvar...
Men här kommer några bilder på området!










Sådär...Kommentera gärna vad ni tycker =)
Fast det spelar egentligen ingen roll (hahaha) jag kommer ta den ändå =)

Kul Tjej!

Nu har jag inte tid här längre ska upp och spika lite lister
Kul som FAN ska det bli!!


Puss på ett tag!





Kommentarer

  • Linda Pinda Nissi Piss hahahaha säger:

    Skiiiiitfint område där vill jag också bo ju;) Puss puss

    2010-03-02 | 19:03:10
  • Erica säger:

    Jag tror bestämt att min syster har bott i det där området någon gång... Hoppas du och grabbarna ska trivas!

    2010-03-03 | 11:13:12
    Bloggadress: http://ericas.bloggsida.se
  • Lise säger:

    Jasså har hon =) Trevligt! Det kommer bli bra! Linda jag lovar att du får komma och bo hos mig en helg så går vi ut och röjer =)

    2010-03-03 | 11:21:23

Kommentera inlägget här: