LiseFise - Yes, that´s ME!

Livet...

Kategori: Allmänt


Ja varför skrev jag just den överskrift - Jo för det va det
första jag kom på!

Ja livet ja, det har sina upp och ned gångar, just nu
känns det som om mitt liv bara har uppgångar...

* Nytt jobb, börjar den 6 April

* Fick lägenheten i Björklinge, så nu är det bara
att skicka in intyg på att jag kommer klara av allt
ekonomiskt och referenser från bostadsrätts-
föreningen.

* Sälen nästa vecka med 9 underbara kompisar!

* Helgen efter blir det kryssning, 23 timmars med
Cinerella. Angelica, Thomas, Pelle, Jonas och jag än
så länge...Men så ringer Jenni, ska du med på kryssning
helgen den 27? Men jag ska åka då...
- Vilken båt?
- Cinderella!
- Va?
- Vilken tid?
- Kvällen!
- Ahhhhhhh då ska vi åka med samma båt och samma
tid och allt!
- JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Så jäkla kul! Hur kunde de hända?

Som ni fattar ser fram emot allting här framöver!

Livet Leker!!



Puss mina underbara älsklingsgrabbar!


Kommentarer

  • charlotte törnblom säger:

    Ni måste ha en telepati mellan er

    2010-03-10 | 22:50:39
  • Lise säger:

    Ja du nått skumt är de =)

    2010-03-11 | 12:22:34

Kommentera inlägget här: