LiseFise - Yes, that´s ME!

Morrn Morrn!

Kategori: Allmänt


Idag är idag och det är en vanlig dag...Öhhhhh!?

Jag har semester nu några dagar och William får va hemma och
så hämtar jag Sebastian tidigare, han ville egentligen också
vara hemma men nu har han skolplikt och ska gå!
Det är ju bara idag och i morgon kvar, de fixar han galant!

Ska slänga in en maskin tvätt och försöka leta fram den
försvunna hamstern...Grrrrrrr!
Ja sen ska jag laga Baltazars glas-dörr för den va ju också paj!
Vad har hänt? Man e borta 1 vecka och när man kommer hem
så är hamstern borta glasdörren borttagen - Har ni haft fest eller?

Laddade in alla FINA bilder från kryssningen åhhhhhhhhhhhhhhhh!
Roliga, fina, underbara, häftiga, helt sanlösa, sexiga, och helt amazing!
Nu ligger dom i tryggt förvar på min dator =)

Nä ni nu ska jag fortsätta med dagens bestyr - Keep up the good work!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Hej Lise! Glaset kanske pajade när jag var där. Sebastian ropade att han inte fick dit glaset, när han kollade ödlans mat. Jag fick heller inte dit det, men trodde inte att det var trasigt! Kram

    2010-04-03 | 15:50:44
  • Lise säger:

    Hej! Det gör inget =) Lise fixar!! Hoppas ni får en trevlig påsk! Kram

    2010-04-03 | 18:15:54

Kommentera inlägget här: