LiseFise - Yes, that´s ME!

Ojojajaj...

Kategori: Allmänt


Oh härliga tisdag, en dag närmare kryssningen!
Vad händer idag då?

Ska till skolsköterskan med Sebastian vid lunch, tror att
det är en vanlig hälsoundersökning...
Ska väl duscha och fixa till luggen jag klippte på mig själv
idag...Nej det ser inte förjävligt ut, det blev jättefint!

Packa en massa saker...Hmm ölvagn - to be or not to be, that´s the question!
Men ska jag köpa nån öl till mig själv? Hmmm...Nån som vill låna vagnen kanske?

Igår va det stårlande sol och 4+ ute och i dag snöar det IGEN!!!!!
Nu får det fan va nog, vill inte ha mer snö nu!

Vårat hus kommer bli sålt =) Just nu ligger budet på 450000, trevligt!

Hörde att dom börjar skicka ut deklarationen nu, vill ha min NUUUUUUU!!!
Hoppas jag får tillbaka, men det borde ja få, har gjort extra skatteavdrag osv...

Du får tillbaka 25,50 Oh Tack! Det skulle va lite kul, bättre än att
få betala alla fall!


Be right Back Soon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: