LiseFise - Yes, that´s ME!

Sälenplanering...

Kategori: Allmänt


Började min dag med att lämna grabbarna vid åtta-tiden sen
bar det av in till stan direkt till Willys för att träffa Pia som överlämnade
8 banankartonger som jag redan har fyllt under dagen =)
Samtidigt som jag har tvättat 3 maskiner tvätt och hängt!


Vid 17- tiden kom Jenni förbi och vi käkade tacos tillsammans
med grabbarna. Mys-Pys!
Robert och Sunny dök upp strax efter vi käkat klart, vi har suttit och
planerat Sälen-Resan lite, vilka som åka i vilka bilar och vad vi ska
käka under hlgen samt gjort en inköpslista!
Summan per person landade på 150 kr och då är det frukost, lunch
och middag alla dagar inkl. en massa gott på kvällarna!!
Det va en jäkligt bra summa tycker jag =)

Linda dök också upp så mycsigt =) Så hon fick också va med på
ett hörn och tycka till =)
Så nu e allting planerat och klart inför SÄLEN 2010!!!



Ladda kamerabatterierna för här kommer vi!!

Ska försöka gå och lägga mig lite tidigare än igår, kunde fan inte sleepa i går alltså!

Natti Natti Puss Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: