LiseFise - Yes, that´s ME!

Sushikväll...

Kategori: Allmänt


Onsdag...
Åkte till min kära far i Enköping, som vanligt blev
det för många öl för pappa på för kort tid så när kl¨va 18:00
så bestämde jag mig för att åka..
Hade inte stora förväntningar men jag hann få honom att
prova sushi för första gången, han tyckte dock inte att det va
någon riktig höjdare som jag =)
Han e klen - De e lite starkt det här sa han!

Åkte vidare och hamnade i sthlm =) Jag körde inte fel den
här gången - BRA JOBBAT LISE!

Har varit ute en sväng med Spendrups här på fm,
hon älskar snö och skuttade omkring och det ska
såklart nosas överallt . och jag forgot my mössa!
SKIT! Det va bara att upp med båda luvorna för det
blåser ju fan storm ute- NÄSTAN!

Jag har fått hem eller på mailen kontrktet för lgh så
nu vill dom ha referenser och så ska man kunna visa upp
inkomst och inte för de senaste 6 mån utan för de kommande
6 månaderna...
Bara att skicka anställningsbeviset och tlfnnr till Bostadsrätts-
föreningen!

Lyssnar på Coldplay - Fix you

GRYM låt!



Puss och Kram på ett tag nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: