LiseFise - Yes, that´s ME!

Tittat...

Kategori: Allmänt




Idag va jag och kollade på lägenheten och den va jättefin
man får plats med matbord i lilla köket och min säng i
vardagsrummet =)
Grabbarna får dela sovrum...det blir till att köpa en våningssäng!

Tyvärr kommer jag inte kunna ta med Baltazar, hans stora
terrarium får inte plats...
Buuuuhuuuuuu...finns nog någon kär djurvän som vill ha honom =)

Inflytt i nya den 1&5 och då kommer de bli tungt, men jag kommer
säkert få lite hjälp av mina nära och kära så det löser sig nog =)

Nu ska jag klippa min lillebror...Har precis färgat håret på honom
så nu jävlar!

Puss och kram till alla!

Kommentarer

  • Sunny säger:

    Nej! Gud vad tråkigt:( Vem ska ta hand om Baltazar nu??

    Kul med lägenheten iaf!

    2010-03-03 | 14:20:16
    Bloggadress: http://sunnylif.blogg.se/

Kommentera inlägget här: