LiseFise - Yes, that´s ME!

Dålig!

Kategori: Allmänt

Ja jag vet att jag är såååå hinla dålig på att uppdatera här nuförtiden, men det
har varit en hektisk tid...

I går va vi på Gröna Lund och grabbarna tyckte de va kanonkul, dom åkte några
karuseller och jag och Micke passade på att åka popexpressen - MY FAVORIT!
Käkade god mat och umgicks allihopa, jag fick äran att köra hem, skönt att
jag slapp ditvägen =)
Det va köer och trafikkaos överallt usch!

Grabbarna köpte slush, godisnappar och en massa tävlande i olika grenar!
Micke - Jag vann över dig i soptunnan =) hahahaha!

Lugn och skön kväll i går, vi va rätt slut!


Idag har vi haft kalas för min lilla eller STORA kille William som fyller 4 år
idag!

Besökslistan va lång till Williams förtjusning, han fick så mycket fina saker
och är hel-nöjd med dagen!
Nu sover dom så gott i sina sängar och lär va väldigt trötta i morgon bitti
kl 05:15 när jag väcker dom!

Nu ska jag glo lite på tv eller nått!

Puss på er!











Kommentarer


Kommentera inlägget här: