LiseFise - Yes, that´s ME!

Glada torsdag"

Kategori: Allmänt


Vaknade i morse vid sjutiden av att grabbarna va uppe och stökade,
och jag som trodde att dom skulle sova länge idag eftersom dom
har vart sååå trötta hela veckan, men inte då!
Hade en jättemysig kväll tillsammans med Jenni och grabbarna i går,
vi käkade tacogratäng och lite glass + gottsaker! Vi va tidigare och hyrde 2 filmer
Bröllopsfotografen till oss och Alvin och gänget 2 till grabbarna,
jag tyckte väl att Bröllopsfotografen va sådär, ingen storhöjader direkt
men klart värd att se!

Idag va vi och hämtade upp Sara i Sävja och raka spåret till City Gross för att
panta dom där kassarna jag haft i bilen i en månad (tyckte det va dags)
Vidare till Bauhaus där vi INTE va ensamma!!

Hem oc börja gräva och plantera blommor, Sara har en bulle i ugnen och
bad därför mig om hjälp =) Trevligt med lite Max till lunch! Tack för de!
Fika till efterrätt och sol fram till 15 då det började regna!

Väl hemma och tar det lugnt och skönt, grabbarna gick precis ut
för att leka och jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på grannarnas
musik dom spelar för fullt!!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: