LiseFise - Yes, that´s ME!

Hjärnskada...

Kategori: Allmänt

Eller nej jag menar hjärnskakning, japp de är de läkaren över
tlflinjen har kommit fram till att jag har efter helgen Halloweenfest...

Hon vill att jag ska vara hemma och vila och ABSOLUT inte jobba...
De vill inte jag, jag vill jobba, annars är de långtråkigt och usch att
vara hemma och helst ska man inte titta på tv, hålla på med datorn,
Nähäää vad ska jag göra då??
Ligga i soffan och titta upp i taket i väntan på att nått ska hända???

Nu har snön kommit - Äntligen!!
Jag gillar snön, när de knastrar under fötterna när man går, när
man får skotta fram bilen på morgonen...de är lite tjusning!
Men nu har jag ju fått ett garage så då kommer jag undan de...Booooring!

Väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan sätta in middagen till mig och
William..De blir potatisbullar till William och lökringar till mig!

De jobbigaste med att man inte är i toppform är att jag måste starta bilen igen
för att hämta Sebastian som är hos en kompis!

Smaklig måltid!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: