LiseFise - Yes, that´s ME!

Jaha...

Kategori: Allmänt


Varför måste de alltid komma motgångar som gör allting så mycket krångligare??

Jaja...

Har haft bästaste frugan på besök i kväll, först va vi på en husvisning här
i Björklinge, sååååå fint! Vill ha!

Hem och softa lite =)

Och nu sitter jag här alldeles övergiven och de är bara för trist =( Nä då,
jag klarar mig rätt skönt för en gångs slkull att vara själv!
I morgon efter jobbet bär de av hem till Jenni för en myskväll!

Annars har de väl inte hänt såå mycket speciellt, förutom att vi ska på
Halloween party på lördag med tema utklädnad - Skojj som satan!
Har inte klätt ut mig sen jag och Jenni gick i sjuan och de va några år sen *hihi*
Behöver jag ens klä ut mig haha!

Tv finns de något spännande där?? Få väl ta och kolla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: