LiseFise - Yes, that´s ME!

Överlevde...

Kategori: Allmänt


Den skräckfyllda dagen hos tandläkaren =)
Nä de va inte då farligt, de värsta är att man bygger upp nått innan!
Dusko frågade hur de va och jag sa att jag va skitnervös...
Fick 2 sprutor och sen upptäckte jag att jag satt och skakade, tänk om ändå
mamma vore här och höll mig i handen!
Sen tog de 3 min sen hade han borrat klart 3 tänder, oj är de redan klart?
Japp nu ska vi bara fylla dom =)
Trevligt! Så min känsla och nervositet gick över ganska snabbt, men sen
har jag varit bedövad i hela eftermiddagen...
Det va de värt!

Jag och Spendrups har haft Aragon på besök hela dagen, med 2 sköna
skogspromenader i de underbara vädret!

Skulle försöka äta mat tidigare, de smakade ingenting tyvärr, och jag som
hade gjort pasta med baconsås åhh de är ju sååå gott. Som tur är räckte de
till en matlåda som jag inte ska glömma i kylskåpet i morgon bitti =)

Blir nog snart soffläge och förhoppningsvis är de nått bra på tv!

I survived!

Kommentarer

  • charlotte Törnblom säger:

    Ja du hade jag varit i Björklinge så skulle jag varit med o hållt dig i handen. puss gumman

    2010-11-17 | 21:01:48

Kommentera inlägget här: