LiseFise - Yes, that´s ME!

Tack Mia!

Kategori: Allmänt


I morse så hjälpte jag Mia på jobbet med en skylt...

Hon berättade även att på hennes förra jobb så hade dom en tidning som kom ut 1
gång i mån, och där man skulle skriva in tex Vem är månadens gladaste medarbetare?
Där skulle jag lätt skriva Lise sa hon =)
Tack och åh va de värmer!

För övrigt har jag haft en kanonhelg...

Ifredags va jag ut och träffade 3 gamla högstadiekompisar, och de va presic som om
vi inte har vart ifrån varandra, SUPERKUL!!
Bllev middag och några drinkar!

Sen har jag jobbat både lör och idag, har gått jättebra och alltid lika kul!

Nu ska jag snart lägga mig i soffan och lata mig lite...men först sskriva nya veckotider
till Seastian i skolan och packa hans gympakläder, lägga fram nya kläder till
i morgon och plocka undan lite =)

Trevlig fars dag alla pappaor!!

Kommentarer

  • charlotte Törnblom säger:

    Vilka var det du träffade?

    2010-11-14 | 22:44:57

Kommentera inlägget här: