LiseFise - Yes, that´s ME!

FY SATAN!

Kategori: Allmänt

Va jag har varit dålig på att uppdatera min blogg - SKÄMS LISE!!

Bättring e på väg!!


Humör: HAPPY!
Plats: In my vardagsroom
Gör: Bloggar, städar, fixar och trixar
Varför e jag hemma:? William hostar som en gris, låter som allt sak komma upp...

Kan väl börja såhär: I fredags va de partaj i Uppsala, personalfest med en massa roliga
upptåg! Mattias bla shottade stearin (dum jävel), utgång med Elin, Fricken, Kicki, Johanna, och
Jennie på flurran...Grymt kul!
Åkte när dom stängde 03:00, (de va längesen ja va ute så länge), taxi fort som sjutton till Max
med Jennie, Elin och Fricken för att inta fyllekäk i form av hamburgare!
Vidare traskade jag och Elin hem till brorsan för att sova, ja vi va väl hemma runt 04:30!
Natti Natti!

Vaknade 10:30 för att upp och hoppa, Elin till jobbet och lilla jag nervöst tog bussen till centralen,
hittar ju inte någonstans i Uppsala längre dom har ju liksom byggt om! Fort på tåget som gick efter
4 min jag kom upp på perrongen, mot e Stockholmo för att hem och fira Sofie och hälsa på alla!
Lika trevligt som alltid!
Pelle och jag fortsatte hem till honom för ombyte innan vi åkte till Globen för att inta Hovet och Volbeat,
förbanden va dock de VÄRSTA ja vart med om! Herregud, de lät som om första bandet spelade samma
låt om och om igen! Och sen forsatte de andra också...
Sen kom Volbeat och då blev de DRAG!! GRYMT GRYMT är de enda ja har att säga!!

Jag va chaufförska för kvällen som tog oss hem efter konserten, hämtade upp mamma, Lasse och
grabbarna hos Kicki och Mario för att hem och ta några öl, klockan va väl ca 4 innan vi la oss!

Lite seg söndag med hostande barn och lite bakfulla mamma och Lasse!

Älskling, stannande till idag och har hållt mig sällskap med sjuka William... =)

Nu ska jag fortsätta röja och städa!

Kul som FAN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: