LiseFise - Yes, that´s ME!

Me Love!

Kategori: Allmänt


Volbeats nya album, de e helt FANTASTISKT!!
Och ännu bättre va dom live i lördags på Hovet, MY GOD!
Vill gå igen - helst NU!!

Kan inte sluta lyssna, på repeat om om och om igen!

I morgon ska jag jobba, nu får de va slut på sjuka barn!
Känns som jag har missat så mycket och kontrollfreak som jag är så
är jag lite orolig över frysen nu när jag kommer tillbaka, men dom har
säkert fixat och skött beställningarna bra!
Många jobbdagar den här veckan - NOT
I morgon kväll blire fredagsmys hemma hos Linda och Crippe, kul att grabbarna får
leka lite också, de va ett tag sen nu!

Blir nog Tacos och mys till Idol!

Lördag åker grabbarna hem till Johan och sover där till sön, skönt med
en ledig lörd bara hemma och mysa!
Blir nog ev lite pingis i lokalen här och kanske nån öl, vem vet!

Bye bye beautiful!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: