LiseFise - Yes, that´s ME!

Helgen kom sågs och segrade...

Kategori: Allmänt


Lugn och skön fredag med lite "skräck"films tittande...

Upp och hoppa på lörd morgon, eller nja kl va ju 10, härligt med en liten
sovmorgon. Göra sig i ordning och sen åka till kyrkan där lilla söta
Ebba Sofie döptes, sötungen va så duktig hela tiden.



Ebba med sin gudfar och gudmor!


Efteråt massa fika,  i lokalen i Skogås för att sedan inta Tacos till middag lite senare.
Jag och Sofie tog åt oss äran att åka och handla.

Gott de va eller!! Jaaaaaaaaaaaaaaa!

Hem och glo lite på en helt värdelös film Martyres, så där slösade jag bort
1 timma och 30 min av mitt liv på en skitfilm. Men de kunde ja ju inte veta innan hahaha!!

Idag har vi varit till Tekniska museét och tro mig de krävdes lite
teknik för att ta sig dit, för vi hamnade nämligen mitt i tjejmilen!
Hmmm, de va inte bara en som skulle springa de va säkert en 10000 st snarare!
Men vi tog oss runt och in för att spana in alla coola grejjor.

Tänkte att vi skulle ta en sväng förbi cafeét och köpa en varsin dricka men
det slutade med 2 st för 70 kr, OMG!! Och den va inte ens god!!









Härlig söndag!!

Kommentarer

  • charlotte Törnblom säger:

    fina bilder.puss på er

    2010-09-05 | 22:47:38

Kommentera inlägget här: