LiseFise - Yes, that´s ME!

Vilken härlig helg (!)

Kategori: Allmänt


Sådär Pelle och Lasse for i väg i fredags ner till Målilla för att kolla på speedway,
medan jag fick hem mamma över helgen!
Jag åkte och jobbade till 13 och allt va som vanligt!

Efter några timmar ringer mamma skrikandes i telefonluren att
hon står med kranhandtaget i handen....
Jaha tänkte jag...
-Men stäng av vattnet....
- Men de låter ju hela tiden...
- Ja men den slutar nog snart, (japp de gjorde de)

Kommer hem på kvällningen och mamma har gjort varma mackor
med kantarellstuvning av de kantareller som vi va ut och plockade
i torsdags! Åh levande ljus, räkor och vitt vin till!
Gott Gott!

Lördagen ´började med att ta tag i kranen och för att få bort de satans åbäket
va jag tvungen att ta bort hela diskbänken som resulterade i att de 20 år
gamla kaklet följde med =)



Skickade även denna bild till min kära sambo som skrev tillbaka...

Åh va fint! Va duktig du e!

Jag tänkte för mig själv och skrattade, han måste ju ha missat att kaklet är borta!!

Men men...



Köpte ny kran igår innan jobbet så nu är allt på plats och kranen är fixad...(dock  inte kaklet för de får
vara sådär tills vi ska göra om hela köket =)
Som kankse nu blir lite tidigare än beräknat!

Igår kväll hade mamma (världens bästa mamma) åter igen fixat mys
tilll jag kom hem...Kantarellpaj, kräftor och vitlöksbröd - MUMS!



Passar på att GRATULERA min barndomsvän Malin på hennes födelsedag!


Tackar även mamma för en otroligt mysig och underhållande helg!



Kommentarer

  • Erica säger:

    Du verkar vara väldigt händig kära kusin - kvinnor kan, härligt!

    2011-08-14 | 11:15:47
    Bloggadress: http://ericas.bloggsida.se
  • mamma säger:

    Hon e kanonduktig på allt.Har haft en kanontrevlig helg hos henne

    2011-08-14 | 11:57:09

Kommentera inlägget här: