LiseFise - Yes, that´s ME!

Trodde jag ja!

Kategori: Allmänt


Måndag kväll, vi hyrde film och skulle ha filmmys...

William somnade efter halva filmen, jag och Sebastian låg kvar. Sebastian gick upp och la sig
i sin säng när filmen va slut...Jag gick i säng 20:30, tröttare än så har jag nog aldrig varit.
Skönt att få sova ikapp några timmar...
Nä 21:45 skriker Sebastian, mamma jag spyr....
Japp hela sängen med spyor och in med Sebastian i badrummet.

Ut i vardagsrummet och så tänker man - Jaha vart ska jag börja...
I denna stund önskar jag att man hade varit två, någon som hade kunnat sitta och trösta
Sebastian vid toan och lugna honom och så hade jag kunnat röja häär ute men e man själv
så får man vara på båda ställena...Puh!

Sebastian fick inta soffan....

Sov till i morse och gissa vem som mår pyton nu? Jo jag...Magen vill inte riktigt hänga med,
men de blir nog bättre...

Lite ,musik och fram med dammsugaren och moppen för att ta rätt på hemmet som har blivit en
soptipp!

Thank god i have tvättid idag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: