LiseFise - Yes, that´s ME!

Jul och Nyår 2010!

Kategori: Allmänt


Året då allting hände...

* Spendrups opererar bort livmoder och allt därtill
* Vi separerar
* Sälen
* Träffar underbara Pelle
* Nytt jobb
* Lär känna min härliga fruga
* Nytt boende
* Wasamuseét med Pelle
* Midsommarafton hos Linda och Roger tillsammans med
Pelle, Elin och Erland
* Semester - Furuvik, Kolmården, Singö - Härliga Singö!
*  Födelsedagar
* Volbeat
* Dop
* Lady Gaga
* Halloweenfest
* Gran Canaria tillsammans med mitt hjärta
* Julafton ute på Singö
* Nyår tillsammans med Elin och Erland

Här kommer några bilder som jag kommer komma ihåg!


Linda följde med mig till E Stockholmo... 30/1-10


Efterfest på Mc Donalds!


Birkakryss med Jenni 14/3-10


SVINTO - Sälen 2010 (undra vad man ska hitta på iår?! 18/3-10


En utspökad Pelle, inför kryssen med Ludde, Jonas och Thomas 27/3-10


Mamma tycker hon e sååå snygg i sin Zebra-hatt och de e hon
väääääldigt ensam om att tycka!


Skönt att sitta i den sängen - Kryss med Elin 8/5-10


Wasamuseét tillsammans med hjärtat, 5/6-10


Misommarafton i Läby 25/6-10


William i Furuvik 2/7-10


Semester ute på Singö Juli-10


Dop för Ebba 4/9-10


Volbeat med Calle, Fille och Pelle 9/10-10


Halloweenfest hos Elin och Erland 4/11-10


Lady Gaga och Malmö 19/11-10


Gran Canaria 27/11-10


Tack Tusen Tack alla som gjorde mitt 2010 till de som va!!

(Jul och nyår kommer senare)

Kommentarer

  • Lotta Törnblom säger:

    min hatt e så läcker

    2011-01-04 | 12:34:43

Kommentera inlägget här: