LiseFise - Yes, that´s ME!

Säääääälen 2011

Kategori: Allmänt


Här är årets Sälen-Gäng!


Jenni,, Lise och Elin


Henka och Erland


Pernis och Orre


Billy i sin bästa form!

Calle och Sandra

Vi blev alltså 10 st..Ett superbra gäng som har haft såå roligt!

Vi åkte upp i torsdags, stannade i Mora och käkade på Donken,
fortsatte till Sälen!
Fick hämta ut nnycklarna kl 15:00 och moooot stugorna!

In och bädda, plocka upp och installera sig lite innan vi började festen,
käkade Tacos till middag - MUMS! Hann med att spela lite spel också.
Sen bar de av till Harrys uteställe som låg 3 min från våran
stuga...
Kan ju säga att vi tog över stället när vi anlände, de va tomt på dansgolvet
och sen kom vi in och röjde - Ja då lättade folk på arslerna och
satte av mot dansgolvet även dom!

Här kommer några bilder:



Frugan + Frugan = Sant!


Jenni och Elin sjunger - Pretty Woman


Hemgång!

Fredagen blev de skidåkning hela dan, satan vilket bra väder vi hade,
klarblå himmel, solen sken och vindstilla - Kan de bli bättre?

Här kommer några bilder även från denna dag!


Elin redo!




Henka ser ett spöke och Erland försöker få kontakt med honom!


Fruga och Fruga på Donken


Vi i liften och TUR att jag inte tappade kameran när jag fotade hahaa!


Fruga och fruga på After Ski



Fruga och fruga har Tequila-Race - MUMS!


Billy får äntligen smälla till nån haha!

Upp på lördagsmorgon för att åka i backen igen efter 5 timmars sömn!
Vi åt och drack mer den här dagen än att åka skidor för det va
ett helvete till väder, storm, snö/regn och dimma!


Såhär ser min hamburgertallrik ut =)


Calle och Sandra ska lök till kvällens mat - hamburgare!


Jenni och jag steker hamburgare - Haaaajv Faaajv!

Sen blev det utgång dock bara jag, Jenni och Henka denna gång, men vi
va i form!
Vi fick träffa Arvingarna!



Jag sa: - Jenni gå och fråga om du får ligga i deras famnar?!
- Nej de är för pinsamt!
- Ok då gör jag de då!



Påvägen hem såg jag en poilsbil...

Henka om jag går fram tar du kort då??
- Jaaaa
Lise knackar på deras fönster...
- Är det ok om jag posar på eran bil??
Polisen: - Ja de e lugnt!

Så då låtsas jag bli gripen!!
Hahahaha!

End of story!

We will be back next year!

Kommentarer

  • Lotta Törnblom säger:

    Alltså ni e inte kloka nån av er.Jennie krockar bilar,Lise spanar gamla svensktoppskillar från 80-talet.jaaaa vad ska lilla Elin hitta på till nästa gång då??????

    2011-01-18 | 18:40:51
  • Lotta Törnblom säger:

    Ha ha kom på en grej,den här bilden på er tjejer den skickar jag in till årets bild i VeckoRevyn

    2011-01-18 | 18:42:25
  • Henks säger:

    Allt är sant utom det där med Polisen Lise. Ska du inte ta och erkänna hur det egentligen var nu?

    2011-01-19 | 01:28:04

Kommentera inlägget här: