LiseFise - Yes, that´s ME!

Sådär...

Kategori: Allmänt


Fick en glad överraskning ifredags som gjorde att kvällen gick att jobba mycket lättare =)

Mys och jobb i lpördags och i går hämtade jag mina grabs, slutade 21:15 så vi va inte
hemma förrän 22:00 så de blev bums i säng för alla oss...
Tror ni vi va liiiite trötta i morse eller??
Jo en aningens va!

Lämnade grabbarna i morse hemm hos Linda som skulle hjäälpa mig att "passa"
dom medan jag jobbade, men jag åkte tidigare från jobbet för att Linda låg i 40 grders feber - Stackars!
Hoppas du kryar på dig gumman!

Tog med mig Ralle hem så Linda fick lite lugn och ro, dom har varit ute och lekt i alla
stora snöhögar =)

Har faktiskt rensat ur klädkammaren så nu finns de plats för mer saker =)

Nu blir de lugn och ro för min del!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: