LiseFise - Yes, that´s ME!

Kom faktiskt på..

Kategori: Allmänt



Jag har bakat en kladdkaka idag och jag provsmakade på den
alldeles nyss, och jag kan säga som såhär! Aaaaaasgooood!

Kollade på en film tidigare idag, som heter PS: I love you, jag
tror jag satt och grät konstant i 1 timme och 56 minuter!
Så bra och sååå ledsam men underbar!!

Se den men inte i sällskap med någon du inte kan gråta med/framför
för de kommer du garanterat göra annars är de jag som e väldigt
känslig!!

Tips på en annan bra film är... Killers med Ashton Kutcher och Katrine Higel,
Romantisk komedi med så mycet roliga inslag!!

Tach och Hej, i kväll blir de Frank Wagner på tv!

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Du ska få låna en film av mig som heter I am Sam då kommer du också att grina,jag lovar.puss

    2011-07-04 | 23:26:33

Kommentera inlägget här: