LiseFise - Yes, that´s ME!

Men de går ju inte...de blåser!

Kategori: Allmänt

Jahaja va ska jag börja någonstans?

Jo den senaste tiden har varit lite småtuff, jag tog ett steg in i väggen och varit sjukskriven nu dom 2 senaste veckorna, de  känns lite bättre men jag är inte redo att gå tillbaks för att jobba än!
Ska faktiskt ha ett möte med cheferna idag så får vi se vad dom har att säga, är riktigt nervös =(
Men de behöver jag nog inte vara förhoppningsvis vill dom bara kolla hur jag mår, men jag bygger upp nån slags nervositet som är svår att förklara!
Jag har sån himla tur som har dom bästa vännerna som man kan ha som har stöttat och hjälpt mig så de har blivit lättare! Behöver inte nämna några namn ni vet vilka ni e!

Va ute hos mamma och Lasse några dagar förra veckan för att bli omhändertagen och de blev jag, åt den godaste fisken jag någonsin ätit och till min stora förvåning så åt William 3 stora portioner!
Jag kan inte mer än säga att de är så underbart där ute, torkade disken med mamma ute i solskenet kan de bli mer lantligt och mysigt?! Hade gärna stannat läääängre!



Min underbara mamma <3

Sådär då va jag tillbaka - Tog en paus för att gå och duscha samt få mer ideér!

Får väl se hur de gick!
Nej jag upptäckte precis att jag inte gillar dom här shortsen jag fick av syrran, ger dom till mamma i stället =)
Mamma du får ett par shorts!

I går va Jenni, brorsan och Sandra och hälsade på och när vi satt här ute kommer granntjejerna som är 9 år gående här vid skogen med nått som rykte och då visar de sig att dom sen sätter sig ner i gräset med tändstickor och försöker få eld...Då skriker jag: - Försöker ni tända eld på hela skogen??? Svar: -Näää de gååååår ju inte, de blåser!!
Ja de va väl en jävla tur de! Hade inte lust med en skogsbrand sådär på kvällskvisten!!

För övrigt va de en jättemysig kväll, Jenni hade med sig sushi som vi smaskade på här ute på balkongen =)

Nu kommer jag inte på nått mer för tillfället så jag lovar att återkomma så snart som möjligt!!

Puss och kram alla underbara vänner/familj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: