LiseFise - Yes, that´s ME!

Nu ska ja berätta hela storyn!

Kategori: Allmänt

Jag skiter fullständigt i vad folk tror om mig men för fan låt mig få vara lite glad ibland...

Bara för att jag är hemma och är sjukskriven är det ingen som tar hand om mig,
jag kan inte ligga i sängen hela dagarna som jag ibland kanske skulle
vilja eller behöva!
Jag har faktiskt en hund som ska ut och göra sina behov och sen har jag
även 2 barn som ska ha frukost, lunch, mellanmål och middag!
Jag är för trött för att skjutsa dom till fritids och dagis...
Jag själv skulle kunna strunta i både frulle och middag för vissa dagar har jag inte
ens något sug efter mat eller inte ens känner hungerkänslan!

Sen plötsligt för 2 veckor sen dök de upp en ljusglimt, vi blev ägare till detta fantastiska hus,
jag kan inte säga att jag bidragit till en stor flytt, inte alls, jag har packat lite kartonger
när jag har haft ork, packat upp kanske max 10 st av alla 456793 kartonger...
Så om folk tror att jag är hemma bara för att vara i huset och vara ledig
så har ni så JÄVLA FEL!
Idag spolade jag av altanen och efter de knappt gjort någonting alls, jag lyckades få
grabbarna att leka medan vi tittade på två filmer bara för att få lite lugn och ro!
Idag kan jag rent ut säga att det har varit en jobbig dag och jag e helt slut nu när jag
ligger nerbäddad i sängen!

SÅ HÅLL KÄFTEN NI SOM INTE VET ETT JÄVLA SKIT OM MIG!!


OCH TILL ALLA UNDERBARA VÄNNER OCH FAMILJ SOM TÄNKER OCH STÖTTAR MIG VILL
JAG BARA SÄGA:

NI ÄR BÄST, UTAN ER HADE D VARIT MYCKET VÄRRE!  <3<3<3

Kommentarer

  • mamma säger:

    Uj Uj tror jag har en liten tjej som inte är speciellt glad på nån eller några,Vad har hänt?? Mamma o Lasse håller på dig iallafall.puss gumman

    2011-06-22 | 00:15:33
  • Johanna säger:

    Men herregud! Det är för jävligt att folk ska hålla på sådär. det är bara ren avundsjuka tror jag. Fast dom inte vet vad dom är avundsjuka på. En ren tillfällighet att du blev "sjuk" samtidigt som ni flyttar eller hur!! Bry dej inte om sånt folk som snackar!!!



    KRAM



    Ps: nu går jag på semester och jag ser fram emot en fotografering snart :)

    2011-07-04 | 20:12:54

Kommentera inlägget här: