LiseFise - Yes, that´s ME!

Spanat!

Kategori: Allmänt


Sådär nu e jag hemma efter att ha varit inne i stan för att lämna grabbarna som ska vara hos farmor denna helg och jag ska bara ta de vääääldigt lugnt!

Efter avsläppningen åkte jag till Donken för att käka middag, orkar inte laga mat i denna värme...Medan
jag satt och käkade begrundade jag våra härliga underbara cyklister....

Såhär lyder domen:

-Vissa cyklar ut i gatan utan att ens kolla om de kommer en bil från andra hållet... (hoppas ni blir påkörda)
-Vissa tror att övergångsstället är till för cyklister som bara cyklar rakt ut och tror att alla ska stanna och idioter som do är så gör dom de fast de inte ens är en cykelövergång/bana (hoppas ni en dag kör rakt in i en bil som inte stannar)
-Sen kommer här några duktiga cyklister...Flera sträckte ut armen och visade att dom skulle svänga...
Av alla cyklister jag såg så va de endast 2 st som hade hjälm på sig!
Fy skäms på er alla andra!

Hade jag cyklat i city så hade jag haft hjälm på mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: