LiseFise - Yes, that´s ME!

Chokläääää...

Kategori: Allmänt


Sådär då har jag snart satt i mig en 200g chokladkaka med smak av apelsin/krokant
att de ska va så himla smarrigt =)
De kan man faktiskt unna sig, för igår va ja så sugen på choklad men hade bara
popcorn hemma så då fick de bli en påse popcorn, inte helt fel de heller - MUMS!

Hyrde en film när ja va i affären också som jag hoppas ska va bra - Letters to Juliet
med Amanda Seyfried hon e grymt!

Längtar efter att få gå på visningen på söndag nästa vecka, vill ha de här huset, de e så perfekt!
Vi tog faktiskt en promenad bort till huset idag för att kika lite utanför, så mycket finare
i verkligheten. Jag kunde se grabbarna springa omkring och spela fotboll på grönområdet
utanför. Jag kunde se mig själv stå på altanen och grilla. Jag kunde se Pelle gå och klippa
gräsmattan och Spendrups ligga i solen i gräset!

Hej hopp!

Kommentarer

  • Charlotte Törnblom säger:

    Nackdelen med att ni skaffar hus är väl att vi inte får se er så ofta då när ni har egen tomt o hålla på med.puss påre

    2011-03-18 | 10:59:39

Kommentera inlägget här: