LiseFise - Yes, that´s ME!

Sol i sinne, brun inne /Rudolf

Kategori: Allmänt


Bästa eller ska man säga en av dom bästa kommentarerna som
Pappa Rudolf i Sune har sagt!
Jo men ni kommer ihåg i Sunes sommar när han har köpt en sollampa
till Karin för han har så dåligt samvete för att de inte blir nått Grekland.
Så har han skrivit den lilla fina diktien på korten!

GRYMT!

Ikväll blire lite melodifestivalskolla tillsammans med Jenni, förresten ska jag
strax gå och möta henne för att handla lite gott till i kväll och så måste
vi äta något gott också, tror att kycklingsallad ligger nära till hands!
Får vi se om de är några bra låtar ikväll, för jag kommer inte ihåg!

Pelle har varit ute och skjutit tillsammans med Fredda här på eftermiddagen,
Pelle fick dock spö men lika glad är han ändå =)
Nu skulle dom traska till Olareys för att käka och dricka öl,
och öl de ska jag också ta mig en jäkel snart!!

Invidgde faktiskt nya systemet bredvid jobbet igår, jag behövde inte visa leg,
jag har fortfarande inte funderat ut om de är bra eller dåligt!?
Ser jag så gammal ut??  NÄÄÄÄÄ de gör jag inte!

Nä nu ni måste jag knalla!

Kommentarer

  • Charlotte Törnblom säger:

    Japp det blev mina vinnare som gick vidare i andra chansen. Jag älskar The moniker( nya DI Leva) ha ha

    2011-03-06 | 00:49:07

Kommentera inlägget här: