LiseFise - Yes, that´s ME!

Fight!

Kategori:

Nu har jag bråkat med vår hund ( har inget namn just nu) sen 04:30 i morse!
Hon hör konstiga ljud, morrar, skäller, slickar sig och har tydligen fått löss över hela sig helt plötsligt!! Vi är inte bra kompisar just nu, kommande natt sover hon i bilen!
Jobbigt att hela tiden vara den här elaka matten, Pelle ligger bra till hela tiden!
Dom e kompisar hela tiden, jag är även den elaka mamman - Puh hur ska detta sluta? Jag är förbannat jävla kissnödig och skulle jag gå upp nu så vaknar hund som äntligen slappnar av!

Kommentarer

  • mor säger:

    Ha ha,Tror att hon behöver komma hit ett tag o leva med våra vanor så lär hon sig nog att bli som du vill ha henna. Alltså inte vakna så tidigt om du förstår vad jag menar

    2012-08-11 | 09:41:38

Kommentera inlägget här: