LiseFise - Yes, that´s ME!

Dagen som känns tom!

Kategori:

Igår va det fullt hus och idag är det jag och Winston hemma!
Känns väldigt tomt, Agneta (Pelles mamma) har varit här och myst med oss i tre dagar och i går va Maj-Britt, Jörgen och Dennis här och käkade, öppnade lite julklappar :)

Winston fick en massa fina saker men mest kläder precis som "han" önskat sig!

Under granen finns det ännu julklappar, ser väldigt juligt ut fortfarande :)

I går fick jag ett väldigt tråkigt besked - farmor -lilla farmor har slutit sina ögon för gott :.(
Jag tänker tillbaka på den tiden hon va frisk och pigg och upptäcker att jag småler lite!
Alla tokigheter jag och min kusin hittade på för henne och dom goooooa pannkakor hon lagade!

Vila i frid farmor - du kommer alltid finnas i mitt ❤

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Gulligt med en massa Winstonprylar!
    Tråkigt med farmorn din :(
    Sköt om er/Kram!

    2012-12-28 | 14:27:25

Kommentera inlägget här: