LiseFise - Yes, that´s ME!

December-snart jul!!

Kategori:

Tjohooo alla fans!!

Åkte till min syrra igår em, vi blev bjudna på good mat och dryck! Winston har verkligen världens bästa moster!
Vi spelade spel och emellan bytte vi några bajsblöjor och gav Winston lite mat! Som tur va hade moster egna tvättservetter för våra va kvar hemma!
Innan vi skulle åka hem så skulle jag byta en bajsblöja, rotar i skötväskan Efter en ny blöja som inte finns....faaan dom e slut! Va fan gör vi? Jo en egentillverkad sumoblöja, det har man ju gjort förr!
Åkte iväg och när vi kommit en bit ja bara en liten bot börjar Winston gnälla och som sen blev hysteriskt, sväng av motorvägen och då hamnade vi i Sollentuna, ge mat och tråckla sig ut därifrån, trött och irriterad som jag e kör jag mot rött (bra där) tänkte även för mig själv varför det kom en bil från vänster hmmmm...
Det tog väl ca 2 timmar eller nått innan vi va hemma!

Nuuu har äntligen alla killarnsomnat och jag ska väl också krypa ner i sängen för att få sova iallafall 6 timmar förhoppningsvis i streck innan vi ska upp igen!

Natti natti!!

fint kort från ett av spelen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: