LiseFise - Yes, that´s ME!

Snöyra!

Kategori:

Jo då det har kommit en jävla massa snö så skottat har jag gjort ett antal ggr!!

Winston har sovit 3 hela nätter på rad men det känns nästan som om jag är tröttare, måste väl ställa om från att vakna varje natt :))

Idag har vi kommit lååååångt med köket ja eller bänkskivan, ha ha sågade ju fel såklart, så blir det när man blir störd så nu fick jag tänka om men löste problemet såklart - jag är ett Oupptäckt geni!!

Nu somnar snart lilleman och vi ska kolla på sista Johan Falk filmen - dom e ju såååååå grymt bra så 10 till tack!!
Ja dom e säkert förutsägbara men jag gillar dom ändå!!!

Sebastians fina dikt!

Kommentarer

  • mor säger:

    Du gillar ju att skotta så fortsätt du . Du kan få fortsätta här

    2012-12-09 | 09:49:30

Kommentera inlägget här: