LiseFise - Yes, that´s ME!

Tjoho!

Kategori:

Det har hän en massa saker sen jag sist skrev...

I fredags va vi bara hemma och mös, åt gott och kollade på tv på kvällen.
Lördagen började kl åtta på morgonen då hela familjen vaknade, upp och göra frukost för att sen packa lite.
Grabbarna ska få sova över hos kompisar när vi sen begav oss till Dalarna och Falun för julbord med Pelles jobb.
Det va riktigt kul att få följa med och träffa alla hans jobbarkompisar och få ett ansikte på dom! Hann inte själv besöka julbordet men Pelle hämtade det viktigaste till mig. Wow vilken julshow dom hade som underhållning!! Jättekul!

23:30 åkte vi till hotellet för då va vi nöjda, sov gott allihopa gjorde vi. Jag stod för körningen hem då Pelle fick i sig nån wishkey kvällen innan! Båda slocknade i bilen och då återstod bara jag och stereon!

I morse va elektrikern här och kopplade in lite el så nu kan vi använda allt nytt, jag invigde spisen med pannkakastekning!

Sebastian är iväg och tränar fotboll och vi tar det lugnt :) jag är såååå trött, blev lite omvänt dygn för Winston så han somnade inte förrän 01:30 inatt - Puh!!!!

Provade barnstolen i köket också!

Kommentarer

  • mor säger:

    Vad fina ni är på kortet

    2012-12-13 | 10:59:10

Kommentera inlägget här: