LiseFise - Yes, that´s ME!

Go kväll!!

Kategori: Allmänt

Så heter ett program som brukar sändas på tv men det är inte de
jag tänkte representera!!!

Känner på mig att de här året kommer
bli ett spännande och lärorikt på många sätt!
Vet egentligen inte exakt vad men jag har en känsla som säger
att de kommer bli bra!!

Det började med att skåla in nya året ute på Singö, det går bra på jobbet, det börjar bli fason på Smirnoff, huset börjar ta form och snart är våren här med en massa underbara födelsedagar!!

På fredag åker jag och darling ut till Singö för att njuta av en härlig helg tillsammans med dom bästa, min mamma och min bonuspappa Lasse!

Saker jag funderar på:
" Skaffa en katt för att äta upp husmusen
" Vad nästa projekt heter
" Vilken dag jag ska ta med mig grabbarna till kungsberget
" Kan man måla tegel?

Ja de va det jag kunde komma på i detta öjneblick!!

Nu ska jag traska mot sängen för att äntligen få sova med min egen kudde i natt! Någon hmm... Kan ju inte känna skillnad på 2 helt olika kuddar :)

Puss och kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: