LiseFise - Yes, that´s ME!

Hemma!

Kategori: Allmänt

 
Det är fruktansvärt skönt att vara hemma, det
va så skönt, dock inte att kliva ur bilen för utanför
va det 27 grader när vi parkerade på uppfarten.
Kalllare och skönare i bilen!
 
Middagen bestod av en färskpotatissallad och
grillat kött och ja det slank ner några vitlöksbröd
också, det är ju en favorit!
 
Skulle gå och mata,samt ta in dom söta små
missarna tidigare i kväll, men dom har sprungit iväg
så en granne kom med en och den andra
fortfarande borta till för 20 min sen då va jag och
mamzen bort och hämtade den andra nästan i Älby.
Hungrig och kelsjuk va han =)
Nu är båda återfunna och hemma i värmen!
 
Nu ska jag ÄNTLIGEN få krypa ner i våran
mysiga och sköna säng! Som vi längtat!
 
Här kommer några bilder från färden!
 
 
 
 
Den fina sandstranden!
 
 
Pumpade som en galning upp 2 madrasser och va värd en plastmugg med
cola efteråt!!
 

 
 
 
 
En långprommis i den fina miljön!
 
 
Blev så sugen på mjukglass så jag köpte en i kiosken, men den va ju så
fruktansvärt stor så efter lite mindre än halva fick mamma käpa
med den medan jag byggde tält!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: