LiseFise - Yes, that´s ME!

Muuuuuuu!!!

Kategori: Allmänt

Klockan är 09:00 och det är fredag den 23 mars idag!
Jag har ätit frukost och njutit av solen som kommer och går hela tiden fast jag tycker att den ska komma hela tiden :)))

Booooooring jag börjar jobba 11:30 :((
Hade faktiskt kunna tänkt mig att va hemma hela dagen istället, vill ju ut och fixa klart rabatten!
Apropå rabatt så fick jag rabatt på Ica, eller nej, vi har inte ens Ica här och gör de andra så skulle jag säga ang rabatt att det har kommit upp både den ena och den andra blomman i den!
Trädgårdsmästare som jag e så kan jag namnen på 2 av blommorna! Krokus och snödroppe (tror jag)

Nä nu ska jag ringa och väcka min mamma och ta en sväng ut i skogen!!

Avslutar med: NÄCKROFIL!

(fråga mig inte varför, d bara kom upp i hövvet)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: