LiseFise - Yes, that´s ME!

Heeeeeejjj!!

Kategori:

Jag har blivit beroende av daim, det måste finnas hemma!! Tur att Hemköp har extrapris på skiten också!!
Cola det hänger jag på samma krok, sugen hela tiden den senaste veckan, måste måste måste dricka mer vatten, känns inte så bra!!

Vi har äntligen fått ut skåpen från väggen vid kyl och frys, nu kan jag sätta igång att måla det som ska va vitt och sen börja lägga golvet - tjohoooo för satan va det kliar i mina fingrar!!

Fiiiifan va det är sån där kall frost ute på gräsmattan och -6 grader nu - brrr!!
Schweinkallt i alla element hmm något är inte som det ska!?

Skönt med Höstlov för grabbarna så vi får sovmorgon hela veckan :))
Det behöver jag efter alla vak på natten osv...
Nu äntligen sover plutten och helt utslagen är han!

Sov gott alla vänner!

Ps: Spana in nya motivet på vårt toapapper Ds:

Kommentarer

  • mor säger:

    Det är ju tur dom sitter på pappret fiskarna så de inte åker in på obehagliga ställen heehe

    2012-10-30 | 16:47:39

Kommentera inlägget här: