LiseFise - Yes, that´s ME!

Min sambo är en kvinna eller...

Kategori:

Har jag bara haft en sån fruktansvärd tur att träffa just honom med stort H??
Tydligen, jag tänker att jag kanske ska lägga in en tvätt , nähä det hade P redan gjort och dessutom hängt upp den redan, fyllt på blöjor, diskat, hämtat in ved, varit ute på promenad med Smirnoff, fyllt på amningsilägg, bytt lakan i sängen, bytt ut handdukarna som Winston spytt ner - ja typ allt är redan gjort av min sambo som inte är som andra män, utan min han SER vad som behövs göras vilket jag är inte riktigt är van vid och har dessutom svårt att vänja mig vid det fortfarande!!

Han är en fruktansvärt varm och genomgo människa - tack för att jag har dig ❤

Och nu över till Greger med vädret... Eller inte!

Vi tog med grabbarna till Leos Lekland igår till eras förtjusning, även ❤ hade minst lika roligt och det syndes, hem och äta massagen innan Jenny och Johan m. Fam kom över för att kolla in sötnosen och fika lite :))

Idag har vi monterat lite köksskåp och tagit det lugnt :))

Natti natti!!

Kommentarer

  • mor säger:

    Å vad fint skrivet om Pelle,ta väl vara på denna kille o hälsa från svärmor att han e bra duktig.Puss mor

    2012-10-03 | 23:03:30

Kommentera inlägget här: