LiseFise - Yes, that´s ME!

Tjohooo

Kategori:

Det va några dagar sen jag skrev, har haft så fullt upp, känns inte som om jag är ledig -Puh!
I måndags va jag och Pelle på utvecklingssamtal för William för att se hur det går för honom inskolande och det gick ju alldeles utmärkt, vilken duktig kille vi har!

I tisdags fick vi äran att spendera en hel dag tillsammans med min syster och hon fick äntligen träffa sin efterlängtade Winston!!

Igår va vi bara hemma hela dagen förutom en sväng till Hemköp för att inta några bra erbjudanden!
Vi rev lite mer i köket också!

Snart ska jag och Winston åka till Ackis för ett hörseltest :)
Efter det åker vi till Gränby för att möta upp en tjej jag va kontaktperson åt förut!

Kommentarer

  • mor säger:

    Va? hörseltest? på Winston heller? Är det något dom gör automatiskt eller är det något ni tror att han hör dåligt.Jag blev lite bekymrad.puss

    2012-10-25 | 15:47:16
  • mor säger:

    Är så faschinerad över din Pelle som engarerar sig så i grabbarna.Vilken guldklimp du har.Hälsa honom det från svärmor

    2012-10-25 | 15:50:07

Kommentera inlägget här: