LiseFise - Yes, that´s ME!

18 September!

Kategori: Allmänt

Idag skulle det skett men det kunde jag väl listat ut innan att
det inte skulle göra! Det är nämligen bara 5% av alla barn som föds
på det beräknade datumet och jag hörde naturligtvis inte till den
kategorin!
 
Det börjar bli fruktansvärt tungt och jobbigt nu, bara att böja sig
ner efter något på golvet känns genast som ett maratonlopp
eller två. Har haft kraftiga förvärkar till och från under dom
senaste 2 veckorna så jag kanske är öppen några cm!
Då älskling lär du skynda dig hem från Dalarna!
Jag kanske skulle satsa på badrumsgolvet i stället!??
 
Jag har varit ute och gått i skogen med hundarna 1 timme i
morse och va hjälpte det? Gick ju inte bättre för det! Tog en
cykeltur till och från brevlådan - satan i min gata va det va tungt och
då har inte vi några direkta uppförsbackar =)
 
Hade kära Helene här en sväng på fika nu på
eftermiddagen, men tyvärr skullle hon åka och jobba så det
blev ingen lång fikastund.
 
Ni som är inne och kikar får gärna göra ett avstamp i gäst
-boken, det är alltid lika kul att läsa kommentarerna!
- Mamma du är redan duktig så du behöver inte ta åt dig <3
 
Nu är det sussa kudden som gäller och hoppas jag får sova
inatt, för dom senaste veckorna har bestått av
vaknavarannantimmesyndromet =((

Kommentarer

  • mor säger:

    Sov så sött nu så du kan plutta ut han imorgon kanske. Mormor väntar som vanligt

    2012-09-18 | 22:58:57
  • mor säger:

    ha ha badrumsgolvet,ja Jennie hinner nog före din käre gubbe

    2012-09-18 | 23:00:24
  • Maria.T (från Bälinge-jobbet) säger:

    Halloj!
    Jag är inne och läser då och då, tycker det är roligt att läsa din blogg, men är urusel på att kommentera, ska bättra mig ;-)
    Hoppas bebis kikar ut snart :-)
    Kram

    Svar: Jättekul Maria!
    Lise

    2012-09-19 | 09:35:28

Kommentera inlägget här: