LiseFise - Yes, that´s ME!

Aha-Upplevelse!

Kategori:

I morse eller snarare fm så skulle lilleman sova tänkte jag, försökte vagga honom som vi alltid gjort i famnen men icke sa nicke!
Va fan gör jag tänkte jag för mig själv...
Provar att lägga honom i hans säng och ungen vänder sig på sidan och somnar - tro mig min haka stod kvar ett tag efter jag lämnat sovrummet i väntan på ett mindre gnäll men nej nej! Han somnade och sov gott en stund!

Gosungen fick sig ett bad igår när vi kom hem från mormor och morfar ja alltså Winstons mormor och morfar!
Vi har slappat där ett par dar eller slappat va väl att ta i, jag och Lasse fällde en enorm gran!
Så jag hängde med motorsågen några timmar :)) så jävla kul!!

https://cdn2.cdnme.se/1295815/7-3/pic_515d6d8dddf2b337d064c181.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: