LiseFise - Yes, that´s ME!

Nämen hallå där!

Kategori: Allmänt

Vilken fantastisk vårdag det har varit idag, vi har varit ute flera timmar,
en långpromenad runt lunch och sen efter vi hämtat William va vi ute i 2 timmar till.
Jag hann få en massa gjort så nu ser det fint ut i rabatten och på gräsmattan.
Krattade även gruset så snyggt det blev, nästan som en kyrkogård, fast snyggare och jag funderar
på att söka jobb där faktiskt!
 
Funderar på om jag ska skicka in min deklaration, tjohoooo pengar tillbaka innan midasommar!!
Åh vad ska jag köpa....öhhh ingenting tror jag!
 
På lördag ska jag åka själv jodå ni hörde rätt, helt alone äääända till
Södertälje, helt ensam bara jag och bilen! Min syster har ordnat något
spännande födelsedagspresent till mig som jag ska få uppleva då!
Ledtråd: Det ingår baddräkt och tofflor....hmmm bungyjump?
Flyga luftballlllooooon? Eller kan det va spaaaaaa?
Så jävla nice! Jag om någon behöver verkligen det, spända
muskler hit och dit - på mig bara!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • mor säger:

    Ha det så skönt o hälsa

    2013-04-18 | 11:25:07

Kommentera inlägget här: