LiseFise - Yes, that´s ME!

Biomys med äldsta!

Kategori: Allmänt

Hämtade upp Sebastian utanför stan i dag för att få lite ensamtid med honom!
Vi började med att köpa regnkläder och stövlar på Ica Maxi till lilleman, fortsätter sen mot stan!
Betalar parkering och gå till Dragon Palace för att inta en härlig lunchbuffe med sushi bara vi...
Men det gick inte, hittade inte mitt kort...
Måste glömt det i bilen... Sebastian stannar kvar i tv-spelsbutiken medan jag halvspringer den lååååånga jävla vägen genom hela stan till bilen men efter 10 min ringer en tjej och frågar om jag tappat mitt kort - japp det hade jag - i parkeringsautomaten hade det suttit kvar!
Tack snälla underbara människa som för övrigt hette Sara!!!

Tillbaka till restaurangen för att göra ett nytt försök nu denna gång MED kort! Gott så inihelvete!

Ner på stan en stund och kika lite innan bion börjar...

Väl inne på Cubus hittar jag ett par byxor och en tröja och två coola solbrillor på rea - nu matchar vi varandra! I bakhuvudet ekade Pelles mening - Vi har bara ca 15000 kvar till lönen så vi måste va lite snåla nu... Hömmmm har jag någonsin i mitt liv haft så mkt pengar kvar innan löning - Nej, därför köpte jag kläderna och försöker nu komma på ett sätt att smyga in dom i garderoben.... Haha!

Vi har haft en mysig em tillsammans och filmen va kanonrolig!

Sebastian ville även visa upp sina simkunskaper för Pelle så vi gick och störde Goa grannarna på deras 55 åriga bröllopsdag(!) och bad om att han kunde få ta ett dopp!
Det va inga problem alls - tror dom blev glada över att se oss :))

Kommentarer

  • mor säger:

    Virriga du då,tur det finns ärliga människor här i världen.

    2013-08-17 | 08:14:14

Kommentera inlägget här: