LiseFise - Yes, that´s ME!

Kräftis!

Kategori: Allmänt

I lördags stod kräftkalas på schemat med bästa familjen, vi började bakvänt med efterrätten först.
Det blev morotskaka och champagne - mums!

Sedan fick alla (utom jag) gå tipspromenad ute i det gröna, hundar, ungar och dom vuxna medan jag fixade lite här hemma!

Tipspromenaden vanns av fantastiska Pernilla som hade 7 rätt!! På sista plats kom Uffe (!) med 4 poäng!

GRATTIS Pernilla!

Sju gick vi och la Winston och då intog vi kräftor, räkor och d godaste ost/skinkpaj jag någonsin gjort - det bara smälte i munnen!

Sjöng och skrattade gjorde vi i massor! 10 småflaskor med snaps uppdruckna, jag vill tillägga att jag inte drack en enda för jag skulle gå upp med lilleman på söndagen! Runt halv sex vaknar han numera vill jag tillägga!!

Frukost avnjöts ute i solen söndag morgon!

Kommentarer

  • mor säger:

    Tipspromenad e jag bra på,bara du inte frågar vilket husnummer ni har?kommer jag väl aldrig lära mig,ha ha

    2013-08-27 | 23:21:43

Kommentera inlägget här: