LiseFise - Yes, that´s ME!

Trött i mössan!

Kategori: Allmänt

Usch den här veckan är jobbig, när Pelle jobbar natt :( hinner träffas ca 2 timmar innan han åker igen vid 12!
3 barn, en hund, mat som ska lagas, disk, tvätt och träningar på det - puh!
Jag skulle verkligen behöva semester men det går inte, vem skulle vilja ha 3 barn och en hund en vecka? Nja inte så många tyvärr men jag tänker att när jag ligger i graven - då får jag vila!!!

Idag kommer syster till undsättning och hjälper mig - underbart!! Längtar! Film och lite mys i kväll antar jag :))

Jag fixar i Senastians rum när tid finns, bara en halv vägg kvar med tapet, sen ska matta in och lister upp :)) det kommer bli så fint!

I tisdags gick vi över till grannen som har en stoooor pool så killarna fick bada :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: